Bent u al een Meesterlijk Merk?
  • Home
  • Diensten
    • GRATIS websitescan
    • Een professioneel profiel
    • Complete website
    • Content-abonnement
    • Effectief bloggen voor advocaten
    • Tarieven
  • Over mij
    • Case Studies
    • Samenwerkingen
  • Blog
    • Gratis downloads
  • Contact

Word een Meesterlijk Merk
​Blog 

Arbeidsrechtadvocaat, onderscheid u! (Voor het te laat is...)

16/6/2015

Reacties

 
Foto
Per 1 juli treedt de laatste fase van de nieuwe Wet Werk en Zekerheid in werking, het ontslagrecht. Voor arbeidsrechtadvocaten breken drukke tijden aan en iedereen wil daar zijn deel van meepikken, dat is logisch.
Maar hoe zorgt u er nou voor dat u optimaal wordt gevonden door de voor u belangrijke potentiële cliënten? Dat zij naar u toe komen met hun vragen en problemen in plaats van naar uw concurrenten?
Hieronder geef ik u vijf tips waarmee u direct zelf aan de slag kunt om uw vindbaarheid op het internet te vergroten. Zodat nieuwe cliënten niet aan uw deur voorbij gaan!

Tip #1:
Potentiële cliënten zoeken vooral lokaal naar een expert die hun vragen op het gebied van het nieuwe ontslagrecht kan beantwoorden. Zorg er dan ook voor dat uw website lokaal goed vindbaar is. Dat doet u bijvoorbeeld door uw website aan te melden bij Google Places. Dan verschijnt uw kantoor ook in Google Maps.

Tip #2:
Het is mooi als u gespecialiseerd bent in het arbeidsrecht, maar ook en juist dan zult u zichtbaar moeten maken waarin u zich onderscheidt van uw concurrenten. Weet waarnaar uw potentiële cliënten op zoek zijn en gebruik die termen op uw website. Als u dat niet weet: Google geeft hier heel veel informatie over.

Tip #3:
Als u dan eenmaal bent gevonden, wilt u natuurlijk ook dat men contact met u opneemt (conversie). Zorg ervoor dat de bezoekers van uw website meteen zien of zij tot uw doelgroep behoren. Denk dus na over wie uw doelgroep eigenlijk is en schrijf uw teksten zodanig dat uw doelgroep zich herkent en aangesproken voelt.

Tip #4:
Contact opnemen doen bezoekers van uw website als het ze gemakkelijk wordt gemaakt. Zorg er dus voor dat met zij met één druk op een knop contact met u kunnen opnemen, en dat zij niet hoeven te zoeken naar uw telefoonnummer en e-mailadres.

Tip #5:
Wees niet bang om uw kennis online te delen. Als bezoekers van uw website het idee krijgen dat u een echte expert bent op het gebied van Arbeidsrecht, zullen ze eerder voor u kiezen dan voor uw concurrent.

Reacties
    View my profile on LinkedIn

    Archief

    September 2015
    Juni 2015
    Mei 2015
    Maart 2015
    Januari 2015
    November 2014
    September 2014
    Mei 2014
    Maart 2014

    Categorieën

    Alles
    Advocatenkantoren
    Facebook
    Marketing

Aangestuurd door Maak uw eigen unieke website met aanpasbare sjablonen.
  • Home
  • Diensten
    • GRATIS websitescan
    • Een professioneel profiel
    • Complete website
    • Content-abonnement
    • Effectief bloggen voor advocaten
    • Tarieven
  • Over mij
    • Case Studies
    • Samenwerkingen
  • Blog
    • Gratis downloads
  • Contact