![]() Vorig jaar scande het bedrijf Go2People Websites 60 websites van (grote) advocatenkantoren en kwam daarbij tot een aantal behoorlijk schokkende conclusies. 'De websites van advocatenkantoren hebben een gedateerd design, zijn niet functioneel ingericht en dragen niet bij aan de marketing en dienstverlening. Daardoor lopen de kantoren klanten mis. Slechts acht sites scoren een voldoende, ruim 85% zit onder de maat.' (Bron: www.mr-online.nl). De afgelopen maanden heb ik tientallen websites van kleinere kantoren bezocht en kritisch bekeken. Scoorden deze dan net zo "slecht" als de websites van de grote kantoren? Het antwoord is "Ja", en misschien nog wel slechter... Websites onder de loep Een aantal zaken is mij opgevallen:
Bekijk uw website kritisch Kijkt u eens met een kritische blik naar uw website en stel uzelf de volgende vragen:
Misschien bent u wel toe aan een nieuwe website. Dat kan. Maar het kan ook zijn dat uw website met een paar (tekstuele of technische) aanpassingen al een stuk beter wordt. Duidelijker, helderder, meer passend bij wat u met uw kantoor wilt uitstralen en zelfs beter vindbaar voor uw potentiële cliënten. |