
Gratis E-book: Online in contact met (nieuwe) cliënten
Deel 1 in de serie Meesterlijke Marketing
In dit e-book worden drie manieren besproken om in contact te komen en te blijven met nieuwe én bestaande cliënten. Uiteraard dient u dit alles te zien als aanvulling op alle andere manieren van acquisitie.
Online actief zijn is belangrijk, niet zaligmakend, echter in deze tijd wél onontbeerlijk. Ook en misschien juist voor de juridische sector.
Doe er dus uw voordeel mee en haal er uit wat voor u relevant en haalbaar is.
Klik hier voor de PDF van het E-book
Deel 1 in de serie Meesterlijke Marketing
In dit e-book worden drie manieren besproken om in contact te komen en te blijven met nieuwe én bestaande cliënten. Uiteraard dient u dit alles te zien als aanvulling op alle andere manieren van acquisitie.
Online actief zijn is belangrijk, niet zaligmakend, echter in deze tijd wél onontbeerlijk. Ook en misschien juist voor de juridische sector.
Doe er dus uw voordeel mee en haal er uit wat voor u relevant en haalbaar is.
Klik hier voor de PDF van het E-book