De advocatuur is in transitie. Nieuwe toetreders op de markt azen op uw opdrachtgevers. Nieuwe kansen zijn er doordat de maatschappij steeds meer juridiseert. Daarnaast vraagt de markt om advies dat echt iets toevoegt. U kunt zich onderscheiden door specialisatie en diversificatie. Marketing en communicatie worden daarom steeds belangrijker.
(Bron: Rabobank Cijfers en Trends, editie 2014/15). Bovenstaand bericht werd onlangs door Rabobank gepubliceerd en illustreert dat de advocatuur in een transitiefase zit. Wilt u de toekomst van uw advocatenkantoor veiligstellen? Wilt u meer (terugkerende) cliënten? Ik help u met het ontwikkelen van een professionele en effectieve (online) marketing- en communicatiestrategie om uw ambities waar te maken en uw kantoor op een aantrekkelijke en onderscheidende manier neer te zetten. Kortom: om een Meesterlijk Merk te worden!
Met als resultaat: meer nieuwe cliënten en meer omzet! Ik bied mijn diensten aan in de vorm van een abonnement, waardoor u:
Ik werk indien gewenst (deels) vanuit mijn eigen kantoor in Amsterdam. Ook ú kuntgebruikmaken van mijn expertise voor het succesvol in de markt zetten en houden van uw kantoor. Ik kom graag een keer bij u langs voor een kop koffie en een oriënterend en geheel vrijblijvend gesprek. |
Hier klikken om te bewerken.
|
De dienstenSed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusant doloremque laudantium, totam rem.
|
De abonnementenSed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusant doloremque laudantium, totam rem.
|
De klantenSed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusant doloremque laudantium, totam rem.
|